Fitallin, een bijzonder initiatief waarbij preventieve en curatieve gezondheid, welzijn en zorg voor jong en oud onder één dak hun krachten combineren. Vannaam ontwikkelde de marketingcommunicatiestrategie en heeft vervolgens het logo, de huisstijl en de reclamecampagne ontworpen. 

Logo

Alle puzzelstukjes vallen in elkaar bij Fitallin. Het logo moest een eigenheid hebben die voor zichzelf zou spreken. 

Visitekaartje voorzijde

Een rustig en vriendelijk kaartje. 

Visitekaartje achterzijde

Op de achterzijde keren de huisstijlelementen op speelse wijze in een andere vorm terug, nog steeds herkenbaar. 

Briefpapier

Het briefpapier, fris en speels. 

EA5 vensterenveloppe

Voor het verzenden van correspondentie. 

Campagnevariant 1

Geen fut? Voor energie ga je naar Fitallin! 

Campagnevariant 2

Uit vorm? Kom terug in vorm bij Fitallin! 

Campagnevariant 3

Sportfan, kom uit je luie sofa en ga zelf bewegen! 

Campagnevariant 4

Ongemotiveerd, ongeïnspireerd. Als de befaamde peper in de …. niet werkt, dan vind je nieuwe motivatie bij Fitallin! 

Campagnevariant 5

Ben je een beetje zwaar, je komt op gewicht bij Fitallin! 

Vannaam Reclamebureau

 Weststraat 8/002 Aardenburg

 Postbus 2, 4527 ZG Aardenburg - Nederland

 +31(0)117 85 20 44

 hello@vannaam.nl

© Vannaam Reclamebureau
BTW NL1028.88.516.B02 | Kvk 09184129

Volg ons

LIVE  Brains at work

Strategic & creative ideas & development to the bone.