communicatie%20blikjes

Het belang van communicatie.

Communicatie is het zenden en ontvangen van informatie. Uw doelgroepen zijn, tegenwoordig meer als ooit tevoren, gespecialiseerd in het vermijden van vormen van communicatie. Heel snel wordt beoordeeld of men openstaat voor een boodschap. Ook de situatie waarin men uw informatie waarneemt bepaalt ook of er sprake is van communicatie, of niet! External- of internal pacing, de opvalratio, is de boodschap in de roos, past de boodschap in het waarneembare umfeld? Allemaal criteria die bepalen of er sprake is (of zal zijn) van communicatie.

Er is echter pas echt sprake van communicatie als de ontvanger iets terugzegt! Instrumenten als social media,  internet en andere interactieve media (bijvoorbeeld apps) lenen zich hier uitstekend voor. Maar tweerichtingsverkeer is ook te bewerkstelligen middels andere publicaties. Zo kunnen een mailing, een advertentie, een verpakkingguerrilla marketing en direct marketing ook interactie teweeg brengen. Mits goed en creatief onderscheidend ingevuld natuurlijk, dat spreekt voor zich.

Op zoek naar een heldere aanpak van uw doelgroepcommunicatie? Maak gewoon een afspraak

Vannaam reclamebureau werkt, vanuit Eede, Zeeuws-Vlaanderen (Zeeland) voor opdrachtgevers in zakelijke dienstverlening, groothandel, fast moving, retail & healthcare in Nederland en België en investeert graag in een inspirerende sessie met u. Neem gerust contact op met ons of gebruik onderstaand formulier.

Via deze link vindt u ons privacystatment.

Vannaam Reclamebureau

 Rijksweg 45, 4529 JB Eede - Nederland

 +31(0)117 85 20 44

 hello@vannaam.nl

© Vannaam Reclamebureau
BTW NL001399006B07 | Kvk 09184129

Volg Vannaam

LIVE  Brains at work

Beeldmerk Vannaam reclamebureau

Strategic & creative ideas & development to the bone.