strategie

Marcom (afkorting van marketingcommunicatie), de basis.

Marketingcommunicatie is het alomvattende begrip voor alle vormen van commerciële communicatie, waaronder reclame. Marketingcommunicatiestrategie vormt de basis van goede, doelgerichte en effectieve communicatie. Een treffende analyse van uw markt (concurrentie, doelgroep, product), gevolgd door een krachtige en onderscheidende positionering (uw unieke positie binnen de markt), een vlijmscherpe en relevante propositie (wat uw product of dienst voor de doelgroep kan betekenen) en een volledig geïntegreerde communicatiemix vormen de basis van succesvolle communicatie. Kortom: waarin onderscheidt uw firma en/of product zich ten opzichte van uw concurrentie, waar is uw doelgroep ontvankelijk voor, waar vinden we uw doelgroep en hoe bereiken we uw doelgroep zo effectief mogelijk.

Marketingcommunicatiestrategie: effectief voorbereid op het toneel verschijnen. Zonder duidelijke strategische keuzes is het lastig om daadwerkelijk doeltreffend te starten met communicatie.
Vandaar dat Vannaam reclamebureau altijd start met het ontwikkelen en opzetten van uw strategie alvorens uw advertentiecampagneguerrilla marketinginteractieve mediawebsitepay-offsocial media of verpakking te ontwikkelen.

U zoekt een bureau wat zorgt voor een krachtige basis? Maak gewoon een afspraak!

Vannaam reclamebureau werkt, vanuit Eede, Zeeuws-Vlaanderen (Zeeland) voor opdrachtgevers in zakelijke dienstverlening, groothandel, fast moving, retail & healthcare in Nederland en België en investeert graag in een inspirerende sessie met u. Neem gerust contact op met ons of gebruik onderstaand formulier.

Via deze link vindt u ons privacystatment.

Vannaam Reclamebureau

 Rijksweg 45, 4529 JB Eede - Nederland

 +31(0)117 85 20 44

 hello@vannaam.nl

© Vannaam Reclamebureau
BTW NL001399006B07 | Kvk 09184129

Volg Vannaam

LIVE  Brains at work

Beeldmerk Vannaam reclamebureau

Strategic & creative ideas & development to the bone.